A Irídia busquem incorporar al nostre equip una persona amb perfil administratiu per realitzar les tasques administratives i comptables pròpies de l’entitat. 

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:

  • Realitzar les tasques comptables pròpies de l’entitat
  • Gestionar i supervisar la part economicofinancera dels projectes de l’entitat (formulació, seguiment i justificació econòmica en coordinació amb el/la responsable tècnic)
  • Realitzar previsions econòmiques i tasques de control de despesa
  • Gestionar els contractes de l’entitat amb la gestoria laboral i activitats vinculades a la gestió del personal assalariat i/o voluntari.
  • Altres vinculats a la gestió administrativa general de l’entitat.
  • Suport en la recerca de finançament tant en l’àmbit públic com privat

REQUISITS: 

  • Experiència en la gestió d’entitats no lucratives
  • Titulació universitària en Econòmiques, Empresarials i/o Gestió i Administració d’Empreses
  • Coneixement del món associatiu
  • Domini del paquet Microsoft Office
  • Coneixement de programes de comptabilitat
  • Habilitats socials i comunicatives
  • Imprescindible domini de català, castellà i anglès

ES VALORARÀ POSITIVAMENT: 

  • Coneixement de gestió de programes europeus
  • Coneixement de subvencions públiques i finançament privat
  • Coneixement del programa de comptabilitat (Programa Suport Associatiu)
  • Experiència associativa, personal o professional
  • Ganes i motivació per treballar en equip en el món associatiu

 

Data d’incorporació: Immediata

Tipus de contracte: Temporal

Període de prova: 2 mesos

Durada del contracte: 12 mesos

Jornada laboral: Parcial (15 hores setmanals)

Horari setmanal: Dilluns a dijous de 9h a 12h

Retribució mensual bruta: 500€/mes (nets)

Si t’interessa, fes-nos arribar el CV adjunt en un correu d’assumpte “Candidatura administratiu/comptable” a iridiacentre@gmail.com

Data límit: 29 de setembre de 2017

Document amb tota la informació -> Oferta laboral Irídia- perfil administratiu

 

Pin It on Pinterest